äggsakt

det var mycket spännande och i början litet skrämmande.
stå ensam i en sal med massa människor man inte känner, vissa kände jag visserligen igen från gymmet.

allt löste sig utmärkt och när vi satte igång var det jättekul.
känner dock att jag inte gav allt jag kunde men får bortse från det och vara nöjd ändå på något vis.

fyller så saktliga på med byggstenar till min kropp.
har börjat äta ägg.
det är en aning läskigt men jag får helt enkelt borste från det oxå och se till nyttigheten.




min egna lilla äggskalsskapelse.


har just nu kommit in i en bygga upp kroppenfas.
alltså inte gå upp i vikt!!
utan bygga upp kroppen istället för att bryta ned den.
även om jag kanske gör det lite omedvetet litetgrann oxå i hörnen.
vill just nu bli stark tror jag.

får se hur länge detta varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0