tack mia skäringer!

när jag vart inskriven så gick sambo och jag iväg och köpte då bland annat cigaretter.
men vi smet även in på bokhandeln och köpte mia skäringers bok, dyngkåt och hur helig som helst.
underbar bok, en så mänsklig bok.
jag satt mest och gömde mig bakom denna bok när sambon hade farit och allt kändes förvirrande och rumskamraten var läskig och högljud.
jag läste dock ut den samma dag.


jag fick upp ögonen för mia och klaraserien väldigt sent. ett par vi känner tjatade jämt om dessa mia och klara. jag fattade inte hypen, tills jag en dag började titta på det!! oh my!!
kändes tomt när jag sett igenom de båda säsongerna. då var det bara att se om.
sedan lyssnade jag på mia och klaras sommarprogram i p1.
där började kärleken på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0