ovän med klockan.

klockor och jag går inte alltid så bra ihop.
ska iväg vid klockan tolv.
vaknade nästan nyss och trodde klockan var tjugo i tolv, egentligen var klockan åtta.

har sovit några timmar. såg lite nip/tuck tills jag tillslut somnade. facinerande serie.

känner mig väldigt ätstörd när jag till och med kräks i mina drömmar.

undrar om det blir någon fika ute sen, undrar om det bli tillfälle att kräkas upp den igen.
jag skäms, jag är rädd för mina tankar, jag har ingen självinsikt.
kanske inte så konstigt att jag drömmer om kräks.


Kommentarer
Postat av: C

Klockor o jag går inte heller ihop. Dom går på tok för sakta för mig...

Kärlek till dig underbara vännen!

2010-04-09 @ 09:12:54
URL: http://citasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0