jag har dansat!!

åh denna söndagsförmiddag!
inte mycket till sol med alla dessa moln, men det får gå ändå.
kan inte förstå hur jag fick med mig sambo på dans idag.
inte sambons starka sida med att göra flera saker samtidigt.
en alldeles underbar ledare och superpepp musik.
jag kollade inte på klockan en enda gång under hela passet, och så,
vips var det helt plötsligt slut. jag hade kunnat hålla på längre.
det var ett så härligt ögonblick i mitt liv när jag bara vill gråta för att saker
faller på plats.
det enda som dock inte föll på plats var sambons rörelser
vilket jag kände mig skyldig till. sambo sa i alla fall att det var roligt.
vet inte sanningshalten i det men är så glad att vi for dit.

jag tänkte inte ett dugg på mina armar när jag slängde av mig tröjan och
hoppade runt i linne. det var ett magiskt ögonblick i byggnaden.

dock känner jag att jag inte passar in bland alla damer som är en aning äldre
eller i alla fall större än jag. men jag struntar i dess blickar och kör på!



Kommentarer
Postat av: Eriiza

Nja, jag hatar när det är så här lugnt.

Och eftersom jag känner fortfarande inga i staden, blir det väldigt många sådana här dagar. =/



Ok, vad är det för dans du kör ?

2010-04-25 @ 12:08:54
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Ja, tyvärr. =/



Jo, jag har dansat jazz & show-dans, och även ballroom.

Saknar det lite.

2010-04-25 @ 12:17:03
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv `Det är det! Älskar Zooeys röst :)

2010-04-25 @ 18:44:31
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0