kardemumma

vart sydd igen i torsdags, hade sovmorgon och blev lagom klar tills
skolan började.
hade tur att min bra läkare sydde mig. han frågade inte denhär
gången om jag ville ha bedövning. jag hade berättat för honom att
jag hade ångrat mig förra gången.
jag frågade om han inte skulle fråga mig om jag ville ha, men då sa han
att jag kanske hade svarat fel.
halva handen började bomna bort under lektionen, funderade på
om bedövningen kunde ha spridits. kändes läskigt så jag ringde
läkaren och han ville att jag skulle komma in igen.
när jag kom dit så hade han ringt någon handläkare och kollat upp
det. hur många läkare tar en så på allvar??!!
det var så att bedövningen hade spridit sig och det var inget farligt,
jag skulle återkomma om det inte hade gått över tills nästa dag.
men det försvann samma dag.

sedan vart det julfest. var nog den enda som inte åt mig spymätt.

i fredags hade huvudvärken huvudrollen för dagen.

igår sov jag bort dagen lite smått och så var det storstädning.
sedan julgrannsköp. fann billigt pynt på ikea oxå.


Kommentarer
Postat av: Becka

Har gått i DBT sen ett år tillbaka kan man nog säga. Började förra hösten då jag gick på utredningen och så vidare. Sen fick jag diagnosen och började hos en individual terapeut en gång i veckan. Sen började jag i färdighetsträningsgrupp men slutade i den efter några gånger och fick efter sommaren börja en ny grupp. Vi kollar på alternativa sätt att hantera känslor och sådant så att det inte blir ett självskadebeteende eller annat problembeteende. Sysslar mycket med medveten närvaro! Riktigt bra tycker jag :)

2009-12-20 @ 16:47:34
URL: http://rosarutig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0