torsdagsförmiddag - trött men ganska nöjd

då har jag vaknat upp igen efter en liten powernap. hoppas den hjälpte.
steg upp vid 6 och körde morgonkondition, cykel.

jag trodde att gårdagens funktionella styrketräningspass skulle kännas mer och att jag inte skulle lyckas ta mig upp så tidigt, men kroppen kändes inte någon nämnvärt så det var bara att köra på. 
men kroppen hade nog helt enkelt inte hunnit.
 
det var härligt att stiga upp tidigt, ta en kopp kaffe och ut i hösten till gymmet.
komma hem efter cyklingen, härlig dusch på det och frukost.
 
nu ska jag göra mig redo för jobbet och ta mig en kopp kaffe till.
är lite glad över min egen självdisciplin
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0