torsdagseftermiddag - huvudvärk av hund?

trött och huvudvärk nu.
har varit på jobbet i förmiddags och det var hemskt med huvudvärk, illamående och prickar i synfältet.
 
kan det vara vovveplaner som sveper om i huvudet mitt, gör att det värker?
 
för igår var vi där, älskling och jag.
vi var och hälsade på kenneln.
jag är djuptdjupt förvirrad, förtvivlad och förstämd blandat med frenetisk fröjd!
vadan alla dessa ord på f??
 
nu kollas det upp försäkringar och vovvepassare. jag kan säga att det är lättast med försäkringar.
redan har ett namn dykt upp till det lilla livet.
kommer vi kunna blåsa av detta nu? men hur löser vi valpstadiet?
 
kan jag ha med hunden till jobbet?
det visade sig tydligen att chefen min är stor hundälskare men har kollegor som säkerligen kan sätta stopp för det.
 
just nu känns det som att alla andra klarar ju av att skaffa hund, uppfostra hund, ha tid för hund. 
borde inte jag som har så mycket kärlek att ge den lilla klara av detta?!
 
kan det vara vovvehuvudvärk jag har kanske?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0