måndagsmorgon - utökning

nu ska jag berätta!
en liten valp ska flytta in hos oss om några veckor!!
 
inväntar kontonummer som jag ska sätta i handpenningen på.
detta gör mig dock väldigt nervös att vi inte fått något mail än.
först tänkte jag att det är ju bra att kennelägaren inte är pushig och hetsskickar så vi ska sätta in pengar.
det andra jag tänkte var att det var helg och vill invänta vardag.
nu det sista är jag lite liiite orolig att kennelägaren inte egentligen vill sälja till oss.
där sätter älskling stopp och säger att man kan ju oxå överanalysera hela världen men det blir man ju inte gladare av..
 
innan det är dax att hämta hem det lilla livet ska det inhandlas grindar bland annat.
det ska vovvesäkras och katts matplats ska flyttas.
småsmå saker försöker jag planera in dag för dag så att väntan ska bli mindre outhärdligare.
 

Kommentarer
Postat av: Citasha

Åh grattis mitt hjärta!! Vet ju hur du längtat! :D Och du kommer att klara det galant! Självklart är det svårt den första tiden med "pott"träning o allt, men ni kommer vara inne i rutinerna på några dagar! Du har det viktigaste för att bli en bra hundförälder: Kärlek, du är snäll, haft lång tid att fundera över det och bra värderingar! Det kommer man sååå långt med! Be gärna om tips när du vill! Inte för att jag är ngn Ceasar Milan, men jag haft en del pälsbollar genom åren :)
Ett tips för grindar som är jättebra, o billigt! Istället för riktig babygrind, köp kompostgaller o håll det på plats med en liten skruv med krok i :) Funkar jättebra på Dexter o lätt att ta undan när den inte används :)
Puss o kram! <3

Svar: <3 tack <3
argsintamy.blogg.se

2012-09-26 @ 18:04:21
URL: http://citasha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0