måndagsförmiddag - dricka te, tänka hund och kaffe

i mitt huvuvd vimlar det mest bara massa vovvetankar.
 
det största problemet just nu är att vi inte vet om vi får ha hund där vi bor, måste tala med hyresvärd.
ja, det kan ju vara lite dumt att planera och inte kolla upp detta först men jag vet inte hur jag ska ta upp det.
måste lägga fram det på ett bra sätt.
det som jag ser är att hyresvärden är rädd att boendet kan fara illa.
som jag ser det kan det inte det.
snarare någon liten olycka med lite gnag på bordsben men det rör ju inte boendet utan älsklings teak-kärlek.
 
idag är det lite jobb på schemat samt dubbelpass. men det ena är vid lunch och det andra är inte förens ikväll.
 
igår hittade jag nytt spännande te samt nytt spännande kaffe!
 
 
sitter just nu och låter det gröna teet dra. kaffet ska drickad lagom innan det är dags att fara till jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0