liten kort mindre summering.

är nu äntligen hemma!! så himla skönt ska vetas!!
det har varit okej och ibland riktigt skojigt och jobbigt oxå.
men värst vart det på hemvägen när vi åt lunch.
tjejerna mot killarna i klassen och jag skulle vilja lägga in en sån djävla hård pungspark på
tre av dom så att dom inte ställer sig upp på en timma.

sedan så mår en kissekatt inte bra, gammal och sjuk.
jag bara gråter när jag tänker på detta.
och så är jag för långt bort för att kunna hålla om och pussa på kissekatt.

jag tvättar och ska packa om för imorgon far jag igen.
övervägar att faktiskt ta med mig datorn för nu blir vi borta mycket längre.

ska ringa min psykläkare och be om ångestdämpande för just nu känner jag att
jag inte vet hur jag ska klara detta annars.



allt det positiva är så gott som bortblåst efter hemfärden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0