tjugonionde november - sortera tankar

hemkommen och nyduschad efter morgoncykling! 
det var ganska kämpigt att stig upp idag, ännu kämpigare när älskling inte ska följa med på grund av halsont.
då kommer tankar som, ska jag inte bara krypa ned i sängen igen eller kanske göra något annat som behövs göras.
nej!
jag dricker mitt kaffe, drar på mig träningskläderna, packar skorna och så iväg! 
 
det handlar om att se motgångarna som hinder som ska besegras! woop woop!
om det nu inte är så att kroppen verkligen säger ifrån att det är en dum idé att träna så är bara att köra på och skita i när latheten gör sig hörd!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Retro

Ja vissa dagar orkar man egentligen inte, men får tänka possitivt så går de bättre! :)

Hoppas du får en bra fredag iallafall!

SV: Tack söta du! :)

Kram, Johanna

2013-11-29 @ 12:55:29
URL: http://johannasretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0