tjugonde november - vill bli enstöring en stund

hade en fruktansvärd dag igår. alldeles för mycket känslor. gnagde och ville döda mig inifrån.
allt skedde på jobbet och jag ville bara gå.
jag förstår att alla kan bli nöjda, men att vara missunnsam? 
att tala om mig och inte med mig.
det är en specifik person som gör mig väldigt besviken och upprörd. 
denne person har endast sig själv i sina tankar, synsätt. 
 
jag tvekar på mig egen förmåga i jobbet. känner att jag inte borde för jag inte kan, är bra, tillräcklig.
 
söka nytt jobb? stå på mig? vara ödmjuk? 
jag vet inte. 
 
ska ta en promenad med puppc sen göra mig en kopp kaffe med kanel och fara iväg på behandling.
 

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

Kram på dig och var rädd om dig!

Svar: tack fina <3
argsintamy.blogg.se

2013-11-20 @ 20:03:14
URL: http://enflickasomarstark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0