fjärde november - tänkte sluta skriva

vad är det som händer då?
 
exponeringen som jag skrev om i senaste inlägget:
kom aldrig igång. jag har ingen tillit till min psykolog. 
men det har resulterat i att jag tänker ännu mer på vad jag äter, har verkligen bestämt mig för att gå ned i vikt och se skillnad på min kropp. 
 
dbtn skulle jag säga går bra och är inspirerande, om det inte hade varit för förra veckans träff då dom visade en bild av Isabelle Caro på storbild, vilket resulterade i att en deltagare bröt ihop och gick ut, det blev en oerhört obehaglig stämmning och jag bestämde mig för att inte äta något resten av dagen. (vilket jag gjorde ändå fast mycket lite)
 
idag är jag förkyld och är hemma från jobbet. men jag måste ändå fara till min invidualterapeut, annars blir denna extremt trött på mig. vi har, i ett möte som kändes som ett utvecklingssamtal där jag var den lilla besvärliga åttaåringen förra veckan kommit fram till att inte jobba med min såkallade ätstörning. så idag ska vi komma fram till vad vi ska tala om istället. 
 
känns väldigt hopplöst, det är svårt då jag inte har tilliten att säga vad som rör sig i mitt huvud..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0