femtonde november - för det är det väl fortfarande?

det ringde upp en mycket trevlig och tillmötesgående sköterska som skulle hjälpa mig med både vid-behovsmedicin och sömntabletter.
detta skulle prioriteras. antingen redan idag vid kl fem eller på måndag.

gick till apoteket vid fem och frågar ön det kommit in några nya recept.
-ja, att sova på har kommit in.
okej, bättre med en än ingen tänkte jag.
men då visar det sig att jag fått fel medicin. typ som att ge Alvedon till kraftig migrän.
tack men nej tack. försökte vara så vänlig som jag bara gitte med till receptarien. hoppas jag lyckades.

nu ligger jag med tre små vita i magen, försöker mitt yttersta som går just nu dör att inte hoppa runt i taket.

det blir inte alltid som man tänkt sig.

jag ska inte dömma (hur tusan stavas
det?) inte värdera och vara i mitt nu som bara går.

skriver på mobilen och hoppas det blir läsning för er son finner nöje?
nu börjar jag värdera mig själv att jag är tråkig, ointressant och borde sluta dela med mig av detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0