sjätte maj - vilar upp mig

mina höftböjare (iliopsoas) skrek till ordentligt i morse när jag skulle stiga ur sängen.
jag trodde ryggen skulle vara den som sa ifrån mest, men icke.
men träningen idag gick okej och jag plockade inte bort någon vikt men utmanade mig heller inte.
 
nu är jag helt slut och borde vara ute i solen men satt mig i soffan framför tv och lär sitta kvar här om jag inte förflyttar mig in till sängen.
 
i morgon blir det tidig tidig träning och sedan psykologen. jag ser inte framemot det alls. har inte fyllt i dagbokskort..
 och inte funderat på någon målsättning som jag skulle tänkt på som jag glömt var det va..
 
nu tror jag inte det blir någon mer träning idag, är rädd att höftböjarna blir/är inflammerade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0