åttonde maj - kroppsförändring

vaknar med halsont idag.. känns hopplöst med halsont och nu vet jag inte hur jag ska göra med min planerade träning idag.
 
känner mig tung i hela kroppen och skallen. hade jag kunnat pausa världen hade jag bara lagt mig i sängen med puppc och sovit.

men det går ju inte, idag ska puppc till bäbisvakt för jag ska på dbt.
gårdagens psykologtid gick helt okej, inga bannor och det kändes som att vi kom fram till saker med min ätstörning. så förvirrande med denna psykolog..
 
igår efter mitt sista träningspass på kvällen ser jag att min kropp verkligen ändrats, fått en jämnare balans i kroppen, har nu lite "hål" att fylla, jobba på bröstmusklerna. men det är galet stört att få bredare lats, jag vill ju inte bli bredare.. men just nu får jag tänka balans och funktion.
 
har kikat runt lite på fitnessguru.se och hittat lite produkter jag skulle vilja testa.
någon som testat något av följande? eller kanske någon annan produkt från detta ställe?
 
 
aminosyror som verkar väldigt bra.
 
 
 
produkter från fitnessguru.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0