artonde maj - jobbar bara lite idag istället

fredagens mysiga känsla slog över till ångest och hopplöshet efter ett samtal med chefen.
känner mig som ett problem som måste lösas och placeras.
när jag började jobba där kände jag att jag klättrade uppåt och fick mer ansvar men sen vart jag sjukskriven och är nu ett jobbigt problem som man inte kan bli av med.

skulle varit ställföreträdande denna sommaren oxå men nu blir det inte så. chefen ångrade sig eller nått.
 
så efter jobbet var jag bara som ett litet knytte med klump i halsen och stilla tårar som singlade ned längs kinderna.

men efter ett tag fick älskling iväg mig och puppc på en cykeltur till vattnet.
lilla puppc gick i vattnet en bra bit helt själv! tyckte det var hysteriskt roligt och vart helt galen och hoppade runt i sanden.
puppc såg ut som en liten skabbig sandsork!
 
efter det vart det gymmet på ett pump-pass, slängde på 25 kg på benlåten och försökte köra på hela passet. efteråt körde jag bara lite bröst och mjukade upp ryggen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0