nittonde mars - kaffe & plugg nu

har nu äntligen testat yoga i 38 grader värme.
det var underbart men jag svettas ju redan som en idiot så det hade behövts en handduk till..
trots att jag drack resorb både innan och efter fick jag huvudvärk men min kropp är ju inte van vid värmen så det är kanske inte så konstigt.
så mycket det bara är möjligt ska jag gå på denna underbara yoga!
 
nu ska jag egentligen plugga koreografi och till min yogatenta men det går mindre bra.
började dagen med en kopp kaffe och en protteshake, for till gymmet och körde uthållighetsstyrka. i eftermiddag blir det sträcka ut och stärka upp som avslut av dagen.
 
nu blir det banne mig en kopp kaffe och lite skärpning!
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja vill du så ska du absolut ge dig på det igen =)
Jag äter också medicin men det funkar ändå. Dom kollar upp medicinerna man äter, så man kan ju alltid gå och testa sig och se om man är lämplig. Är man inte det så har man ju ändå gjort ett försök =)
Dom medicinerna som inte funkar är kanske mer hjärtmedicin och blodförtunnande och sånt men antidep går bra, i alla fall med dom jag äter.
Kramkram

2013-03-19 @ 12:11:23
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0