tolfte januari - lunchpaus

det är ju ändå komiskt att nu när jag vill/måste äta för att orka så kan jag inte äta.
har visserligen fått i mig en halv skyr, alltså 200 g så det är ju inte lite men inte så givande som lunch, dock lite gojibär samt cashews oxå.
gav mig oxå en stor cappuccino med lättmjölk och extra espresso.
om mindre än en halvtimma börjas det igen och jag vet inte hur det känns.
en i gruppen påpekade att jag inte hade den utbildningen som man egentligen ska ha innan, vilket jag vet men hade lite förträngt då jag är hitskickad för att en kollega tror på mig.
jaja, det är rörigt men det gjorde riktigt ont och ligger som ett lock på mig.
just nu är det som att jag bara spänner mig och övertänker så ingenting går oavsett om jag kan eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0