tjugotredje januari - äntligen ska svettet skvätta

i eftermiddag ska jag träna!!
i morse var det första gången på länge jag steg upp utan snor, slem och halsont.
ja, jag borde ta det försiktigt i början och det ska jag nog kanske eventuellt försöka med.
 
det blir slå i luften och bränna massa kalorier först och sedan sträcka ut och stärka upp!!
 
har precis lekt och övat med lilla puppc! först en aktivitetslek där puppc ska lyfta på små klossar och under finns det godis, det gick inte alls idag så jag tog fram prasseltunneln istället!
den sprangs det gladeligen igenom när slutet av tunneln erbjuder köttbullebit!
 
trodde inte jag skulle ha skinka och köttbullar i våran kyl! men allt för puppc!!
 
 
älskar detta linnet, detta citat!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du lyckas ta det lite lugnt i början så förkylningen inte kommer tillbaka =)
Kram

2013-01-23 @ 20:30:31
URL: http://mariasvardag.webblogg.se
Postat av: Eriiza

Är också glad att vara tillbaka! =D

2013-01-23 @ 22:23:56
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0