tjogotredje januari - samla tankar

det jag lärt mig på utbildningen som jag gick för förra helgen har nu fått praktisera.
det är svårt när man inte får så mycket feed back men jag försöker att inte övervärdera utan känna mig något som liknar nöjdhet.
 
idag är det inget jobb för mig. det känns skönt. det har varit mycket nu men aktiviteter på helgerna och jobb.
egentligen inte överdrivet mycket men mitt huvud klarar inte lika mycket märker jag.
 
älskade lilla puppc ligger nu i min morgonrock och sover. världens sötaste och inga fler "anfall" än så länge.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Önskar dig en superduperbra "lill-lördag" =)
Kram

2013-01-23 @ 10:37:56
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0