sjätte januari - riktig träningsdag fast mjukstart

bra dag idag, träningsmässigt!
startade dagen med yogalates, tog en promenad med älskling och puppc 2,5 km samt sprang 1,1 km. nu har jag avslutat ett bodybalancepass.
 
skönt att vara igång med löpträningen, även om det var futtiga 1,1 km så är jag igång! har innan fått problem med benhinnorna då jag gått ut för hårt i början men nu ska jag banne mig mjukstarta. funderar på att redan nu införskaffa nya löpskor.
 
imorgon blir det första arbetsdagen på två månader. jag känner mig redo på ett sätt och inte redo på ett annat.
rädd när det blir för mycket i skallen men jag är ändå redo. får helt enkelt be om hjälp. jobbigt.
be om hjälp första tiden tills jag är igång igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0