fjärde februari - ångesten klistrad i bröstet

puppc har blivit avtorkad med tvättservetter från pet head, så puppc är nu redo att fara till jobbet.
 
jag sitter i trosor och t-shirt med kaffekopp. oborstat hår och omålade naglar.
får nog prioritera det som kan vara det mest nödvändiga för att fara till jobbet.
 
om jag far om ca 45 minuter hinner jag yoga innan jobbet. är så förbannat stel så det är både opepp och galet behövligt.
 
min sjuklön för november december har fortfarande inte löst sig. jag får ingen hjälp från lön på jobbet. men min närmsta chef vill hjälpa mig lite i alla fall.
 
jag känner mig otillräcklig och blobbig. till lunch blir det träning och en protteshake på det.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en bra yogastund. Jag är stel som ett kylskåp så skulle också behöva =)
Kramkram

2013-02-04 @ 10:25:10
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0