sjunde december - omgruppering

fånigt med gråten i halsen för att julafton närmar sig och då kommer jag vara hos svärföräldrarna. 
 
har idag juldekorerat lite till och bakat lussekatter. 
jag har och kommer dessvärre inte äta dom. 
 
ska straxt till gymmet. 
 
är lite kluven. skulle hitta en klänning till julfest med jobbet. mycket som min kropp inte kan ha på sig. 
för stora och breda axlar, tjocka överarmar, bredare lats och inga bröst.
säg den klänning som är anpassad efter en sådan kropp.. 
tog även på mig min ullkappa igår och den är nu urväxt! axlarnas fel. 
 
å andra sidan är jag glad att jag inte är skinny fat. glad att jag har stabila muskler som både håller mig upprätt och tajt. 
 
men fann en klänning till slut (och behövde inte gå upp någon storlek!!) nu ångrar jag bara att den int var helt långärmad så man slipper se ärren på mina armar. kan inte få allt! 
 
är väldigt gnällig för tillfället. 
behöver nog bara omgruppera, träna, yoga så är jag kanske på banan igen. 
jag ska hänge mig åt min nya yogamatta så blir det säkert bättre!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0