tjugosjätte april - varm yoga helt själv

hade en skön dag på jobbet idag!
innan jobbet vart det ca 35 minuters cykling, hade kunnat prestera bättre men det var bättre presterat än dåligt.
 
skulle egentligen fart till svärföräldrarna idag men glad är jag över att vi inte gjorde det idag utan kommer dessvärre fara imorgon istället. men det blir kortare tid hos dom och därför bättre för mitt psyke och välmående.
det är såklart mitt fel att vi inte farit idag då jag har ett arbetspass imorgon jag inte lyckats få bort.
så nu är älskling småsur och lynnig.
sen blir det inte bättre av att älskling ska ut och cykla i hela sin cykelmundering, som cykelbyxor, cykeltröja och cykelskor.. fnisset gick inte att dölja från min sida så där vart det lite kraschigt.. men cykelutstyrsel faller inte mig i smaken alls.. 
 
men en extraträning i eftermiddag blir det eftersom vi är hemma och jag gitter inte umgås med sur älskling.
min ena axel har blivit lite trött och utsliten, lite för mycket bodypump kan jag tänka så det blir inte det utan jag tänker lite underbar yoga i 38 graders värme istället!
stabil styrka och smidighet!
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Caspian

Svar: fast jag är inte så fin egentligen. Har ju orange kort hår D: men tack ❤

2013-04-27 @ 12:14:19
URL: http://Captivatedminds.blogg.se
Postat av: jen

härligt med en skön dag :)

2013-04-28 @ 14:24:06
URL: http://jenofgefle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0