tjugofjärde april - vattenflaska

startade dagen med en kaffe och protteshake.
sedan vart det iväg till gymmet, ett funktionellt pass på ca 45 minuter.
känns bra att kört igenom kroppen innan det är dax för dbt, dialektisk beteende terapi.
får bli minst ett pass till i eftermiddag.
 
känns som jag äntligen kommit igång med träningen igen efter förkylning.
 
nu fokuserar jag på mycket träning, mycket mycket vatten och bara äta det jag verkligen behöver.
tyvärr har jag fastat för turkisk lättyoghurt 3,5 % och paulúns granola.
 
nu mer kaffe och vatten.
 

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Hur länge har du gått på dbt?

Svar: sedan i mitten av februari har jag gått i dbt. men sedan så gick jag för något år sedan oxå, fast jag gick inte alla moduler då.
argsintamy.blogg.se

2013-04-24 @ 12:43:35
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: jen

har tänkt flera gånger att testa pauluns,men aldrig blivit av..

Svar: testa! inga onödiga tillsatser enligt mig och det bästa, inget socker!! :)
argsintamy.blogg.se

2013-04-26 @ 10:32:59
URL: http://jenofgefle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0