fredagseftermiddag - försöka ta mig ut på promenad

hemma från jobbet och har spenderat tid med älskling som nu är på jobbet.
vi går om varandra totallt och värre kommer det att bli.
ses om tre år när du är färdigpluggad!
 
jag cyklade imorse och borde som bonus ta en lång promenad, även kallad långpromenad hur man nu gillar att se på det.
men jag är trött, opepp och frusen.
det ska jag försöka råda bot på!
en kopp kaffe eller te (borde ta kaffe för mer koffein) och lägga mig i sängen och läsa. oftast resulterar detta i rastlöshet (i värsta fall sömn).
 
förresten så börjar älskling fega ur angående hund. påstår att detta aldrig sagts..
jag kan ju känna att varför ska man skjuta upp allting för? ifall om... ifall om.. tänk om... bla bla bla..
klart att man inte bara skaffar en levande varelse utan eftertanke men nu var det ju inte så jag menade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0