torsdagsmorgon - snart slut

det vart lunchträning igår men sedan inget mer.
efter jobbet, jag vart helt slut.
älskling och jag skulle ha kvalitetstid och ta en fika innan jag skulle dansa.
vi var på ett fik vi aldrig varit på tidigare och det var bland det dummaste man kan göra, äckligt kaffe och världelöst.. plus att jag vart trött och det kom brötiga killar som såklart satte sig nära oss..
 
så där satt vi inte länge.
 
sedan orkade jag inte göra något mer, benen värkte och tröttheten var enorm.
 
så vi for hem, jag tog en varma koppen och en cherimoya, tittade på det okända och somnade. vart inburen till sängen och sov tills det var dax att stiga upp till jobbet.
 
idag står jag knappt upp men ska brygga mig en till kanna kaffe.
 
sedan blir det träning!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0