onsdagseftermiddag - lugnande efter promenad

varit ute på promenad. jag gick, pupps åkte jacka.
 
imorgon ska jag till vårdcentralen. träffa en läkare som förhoppningsvis kan skriva sjukintyg.
psyk skickade mig till vc för sjukintyg och vc tycker att psyk kan göra det.
men sköterskan jag talade med idag var den samma som jag talade med häromdagen, så hon tyckte att alla bollade runt mig och fixade en läkartid imorgon.
 
nu vet jag inte vad jag vill och inte vill.
jag tar mina lugnande, bakar och ger all kärlek jag kan till puppc.
får bara ha en tablett i nödfall framme, resten har älskling gömt/med sig.
det känns lite kränkande men jag fattar ju varför, det är mitt eget fel.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0