måndagsförmiddag - kaffe, valp och träning

i tisdags för snart en vecka sedan var älskling och jag och hälsade på lilla puppc,
idag fick jag see hur han ser ut nu och han har då växt såå mycket att jag knappt kände igen honom, igen!!
nu är det verkligen verkligen en liten hund!
5 veckor nu så 3 veckor kvar! ungefär.
 
har valpsaker på köksbordet som står och väntar.
det senaste beställde jag var bland annat en rosa plysch-dounut.
beställde som man ser från le chien, det var såå snabb leverans! så nu kan man tro att jag blir sponsrad, men tyvärr inte.
 
 
nu blir det snabba ryck till jobbet, fastnade som sagt lite väl i valpbilder. jobba lite, köra ett pass på gymmet, cykla hem och ladda om till ett sent pass till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0