lördagsförmiddag - sakta sakta sakta framåt?

redan när jag ställde mig i salen och uppvärmningen skulle börja kände jag att kroppen inte riktigt ville.
men jag bestämde mig och orkade och hade roligt! plus svettades som en liten gris i vanlig ordning..
 
nu har jag ätit fibergröt med vetegroddar, russin, kokos, kanel och lättmjölk, två low carbskivor med 17% ost och gurka. hade lätt kunnat få i mig två skivor till med low carb-bröd men jag säger nej! resultat kommer inte ifrån att proppa i sig massa. så dom två färdigrostade skivorna får bli till mellis.
för nu blir det en kopp kaffe!!
 
 
mina fruktansvärda obliqer står ut!! det är inte så himla snyggt..
 
 
min höft ska få komma fram mera, jag lovar!
 
 
skärpning!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0