VARNING - SJÄLVDESTRUKTIVT

jag mår inte bra.
jag vill skära upp hela mig.
jag vill slå mig så hårt att jag blir yr.
 
men den ligga som ligger i mitt knä och sover hindrar mig.
jag vill inte uppröra och stressa.
 
älskling "fattar ingenting".
älskling har oxå mina lugnande, för jag är tydligen omyndigförklarad på den punkten.
älskling smällde igen dörren till sovrummet så det känns inte läge att fråga.
 
jag går snart iväg med puppc för det smälls och har sig lite hej vilt här..
jag fattar att man är helt trött och förbannad på mig men man ska fan inte låta det gå ut över puppc!!!
 
ska iväg och träna sedan, om jag vågar lämna puppc vill säga (!) och då ska jag kolla om jag kan ta ut lugnande som jag kan få ha för mig själv.
kan ju passa på att ha highlife med något vasst på gymmet toalett när jag ändå håller på..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0