torsdagsmorgon - läkartid idag

nu har jag fått väcka lilla puppc och gjort mig en kopp kaffe.
huvudvärken vill inte riktigt ge sig, det känns som en sådan huvudvärk jag brukar få en gång i månaden och den är inte det lättaste att bli av med.
 
idag vid lunchtid ska jag till en läkare på psyk.
älskling är ledig och vill med. lilla puppc är inte ensamtränad än (mitt fel) så vi får se hur vi kan tänkas göra.
jag känner mig som så många andra gånger likgiltig, trött och smått apatisk när jag ska dit.
jag är oxå nervös för att träffa denna nya läkare som jag aldrig träffat.
psykakuten säger att jag är felmedicinerad, tycker denne läkare oxå det och kommer jag i så fall byta?
 
jag vet inte vad jag vill.
jag vet att jag inte vill må dåligt. jag vill inte ha ångest, inte veta vart jag ska ta vägen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0