onsdagsmorgon - stojande puppc rultar runt

det blir ju som alla vet, inte alltid som man tänkt sig..

älskling var på skitdåligt humör igår, enligt mig elak. jag frågar varför och får till fräs:låt mig vara det!
jag tar puppc med mig till sovrummet och gråter, det måste ju vara mitt fel.
så alla planer om lunchträning, stanhäng och mys rämna.
 
så en tjockis i sängen förblev jag fram till eftermiddagen. tog mig samman och for till gymmet och körde uppvärmning på crosstrainern och sedan olika marklyft. efter det gick jag på sträcka ut pass.
 
när jag kom hem hade monstret lämnat hemmet och älskling var åter på plats.
 
men känns riktigt misslyckad med träningen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0