söndagskväll - beckfilm som jag redan sett för många gånger

huvudvärk som inte vill ge sig.
men trots det så har jag tränat!
imorse vart det ju kondition när jag ensamtränade puppc och nu i eftermiddags vart det styrketräning som avslutades med en knapp timma på mattan med att sträcka ut och stärka.
imorgon spetsar jag in mig på en tidigt spinningpass men är dock redan nu skeptisk om jag kommer lyckas genomföra det.
 
nu blir det bara soffhäng med älskling, vi ska äta soppa och jag ska göra mig något gott te efter.
 
så mycket tjat om lilla puppc så jag fortsätter, puppc har fått sitt första bad hemma! det gick utmärkt skulle jag säga även om alla deltagande inte vart lika nöjda.
nu susas det fram och tillbaka, hit och dit. så shampot som skulle vara lugnande... haha, jag vet inte..
 

Kommentarer
Postat av: Alwa

ok funkar fouexitin bra på dig? Duktig du är som tränar så bra :)

2012-11-19 @ 09:08:43
URL: http://alwisen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0