måndagseftermiddag - grötkänsla

misslyckades med morgonspinningen.
hade alldeles för ont i huvudet tyckte jag.
så det var dåligt men ska i alla fall träna i eftermiddag!
 
hade en fin förmiddagspromenad med puppc, fast det börjar bli lite harigt när vi är ute. och så har man fått för sig att man inte kan gå framåt när man fortfarande är för nära hem.
sedan kom vi precis hem lagom till det okända på sjuan.
 
älskling vill och tror till och med har bestämt att vi ska fara till svärföräldrarna i helgen.
jag är inte jättepepp. jag är inte så social och det är mycket ångest och orkar verkligen inte med deras tjat om utbildning och bättre framtid och bla bla bla.
 
känner mig som i en gröt.
 
sannerligen

Kommentarer
Postat av: Alwa

Man märker väl det om man mår lite bättre, det är ju tanken med den antidep medicinen. Vad jobbar du med och hur länge har du varit sjukskriven?

2012-11-19 @ 16:32:46
URL: http://alwisen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0