fredagsmorgon - tar fan i mig en kopp kaffe nu

gårdagen..
jag vet inte vad jag ska skriva.
läkarbesöket.
bland det första som läkaren ville var att jag skulle visa min ärr..
jag sa nej, det vill jag inte. jag vill inte bli värderad för mina armar.
för mig som inte har självskadat på över två år är det en väligt stor sak att jag självskadade igen oavsett om jag rispat med en nål eller om jag sprättat upp halva armen, det är inte riktigt det som är grejen.
läkaren vart sur och fortsatte med att göra så jag kände mig förnedrad och löjlig.
jag skulle bland annat testa en kopp lugnande te.
hon höjde min dos med daglig medicin, den är ju en "väldigt bra främst om man har bulimi, ja, nu äter du ju inte så bra men det är en bra medicin".. ursäkta? vad sa du??
sen ville jag ha insomningstabletter när vi ändå höll på, fick frågan om jag ville ha atarax.
nej, det vill jag inte! "varför inte då?? det är ju en jättebra medicin!!!"
okej, kan jag inte få lite bromsmedicin till hiv och lite blodförtunnande waran för det har jag oxå hört är väldigt bra mediciner.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0