fredagsförmiddag - VARNING jag är dum i huvudet

jag har sovit, vaknat, rastat puppc, somnat om. steg upp vid 6 och for till gymmet för morgonspinning.
kom hem duschade och lade mig i soffan med puppc och sov.
 
älskling vaknade så småningom och vi har pratat lite vanligt.
en lugnande fick jag. så nu har jag en lugnande. ska jag ta den nu eller ska jag vänta?
ångesten skär i mig och jag skakar och vill gråta. "vågar" jag vänta?
jag tänker ta den nu.
 
jag självskadade igår, om man räknar bort den gången förra veckan eller va det var så var det i alla fall två år sedan sist om inte mer.
såg mig klar med det. att jag har haft självskadebeteende.
 
det hände igår kväll när jag hade och puppc gått och lagt oss. jag behövde en lugnande, fick gå och be om det som om jag var inlagd.
fick panik och skakade och tårarna rann nedför kinderna när jag får ett nej.
sedan får jag en och älskling blir arg och undrar om det är det enda jag tänker säga till älskling.
va fan ska jag säga? jag mår så djävla dåligt så jag vet inte vart jag ska ta väggen, ser du inte det?
så utan ett ord klär älskling på sig och far iväg med bilen och vips kom det vassa fram lika fort som paniken vällde över.
 
jag är en värdelös människa som är ett helt hopplöst fall..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0