söndagsförmiddag - solen skiner utanför jobbet

en fin morgon när solen skiner och jag känner att det inte känns helvete att cykla iväg till jobbet.
dock steg jag upp mycket tidigare för att hinna träna innan jobbet men det gick ju brutalt i stöpet.
misslyckade jag.
men jag cyklade en omväg till jobbet får att få igång kroppen lite mer. en liten omväg men i alla fall en omväg.

efter jobbet ska jag köra igenom ett pass så jag vet att det sitter. det är på knappt en timma dock så vet jag med mig redan nu att det kommer gå trögare när man ska stå själv och försöka prestera.
men då får jag öva på det.

hade en bra matdag tills kvällen kom och kroppen skriker efter dom sabbla kolhydraterna.

jag ska fotograferas om cirka tre veckor och vill såklart inte se ut som en oformlig blobb som, jag gör nu.




en underbart härlig bild.
såhär minus vigheten kände jag mig imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0