torsdagseftermiddag - rinnande dag

mitt glädjerus efter helgen är till ända.
gårdagens eftermiddag bjöd på ångest, obehagskänslor och nära till panik.


dagen startade neutralt tills jag kom på att jag skulle jobba idag.
då grep ångesten tag och jag efter mycket velande ringde och sjukskrev mig.
jag gitter inte med detta.

har beslutat att sluta och fortsätta på ett annat ställe.
jag tror egentligen inte att det kommer bli så mycket bättre.
det kommer bara bli annorlunda och närmare.
jag slipper bussresan och kan cykla.


jag fick för en halvtimma sedan ett telefonsamtal som förklarade så mycket som hänt på jobbet.
"ingenting är av nödvändighet vad det synes vara."


har idag varit ute i solen i ett försök att bli brun.
det jag lyckats med är väl röda armar med vita streck.


har ätit för mycket under några dagar nu och tränat alldeles för lite.
jag får lite panik av att jag kommer att jobba hela helgen och inte kunna träna så mycket.

 


Kommentarer
Postat av: ami

Ja, den är så fantastiskt bra :) älskar tim burtons filmer! ska du se hans nya?

2012-05-03 @ 16:19:13
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: fd

exakt så är det för mig med, det är ju sjukt svårt att finna koncentration och fokus i hemma miljö, men på gymet så går det ibland. är du mjuk i kroppen? mår du bättre av pilates/yoga?

2012-05-03 @ 19:00:49
URL: http://fighteveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0