tisdagsförmiddag - andas in härlig luft

en härlig dag!
det blir vad man gör det till.

följde älskling till jobbet. en varm promenad i solsken!
försökte mig på att powerwalka hem men benhinnnorna och träningsvärken i stjärten satte lite stopp.
men det var så härlgt men varm luft och alla vårdofter som simma omkring i luften.

när jag kom hem lade jag ut yogamattan på golvet och satte igång med 40 minuter yogalates.
min kropp är stel och trött men gav med sig allt eftersom och detta behövde jag.

nu ska jag städa och andas.


Kommentarer
Postat av: fd

jag körde den där jättemkt ett tag, vart mjukare i kroppen och mer avslappnad. det enda jag tycker är svårt är att fokusera i hemma miljö, kan lätt bli störd.... funkar det för dig?

2012-05-02 @ 15:40:07
URL: http://fighteveryday.blogg.se/
Postat av: Alice

Skulle satsa på att andas hela tiden om jag var du...XD

2012-05-02 @ 17:10:58
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0