söndagskväll - energifyllt pass med några missar

hemkommen från gym.
hann få tag på en celsius innan så det gick bra idag!
energin var det gått om sedan kanske lite mindre gått om tajming men det gick vägen.
har innan när jag inte fått tag på celsius druckit femme natural boost,
jag säger bara åt helvete med den! i mitt tycke. bara onödiga kalorier och ingen märkbar energi.
men som sagt, min åsikt och mina kroppsfunktioner.

känner nu såklart i efterhand att jag hade kunnat ta i mer under passet men å andra sidan så är det ju det med det halsonda som känns av litet grann nu.

imorgon blir det styrka om kroppen inte tänker straffa mig med mer förkylningssymtom efter detta.

har ätit lite cashews och dricker min favoritsaft fun light stevia - blackberry blueberry!
nu ska jag cykla och möta älskling och sedan blir det nog bara myshäng.



ovan: jag imorgon hade jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag hann testa dem en snabbis!!! Dem va as sköna!! Grymt sköna faktiskt!!! :D

2012-05-20 @ 22:09:10
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0