söndagsförmiddag - ynklig

våra nyinköpta lakan från ikea var obeskrivligt sköna så inatt har jag ålat omkring och sovit gott, bara lite trångt men det är så det blir i 1,20 säng.

skulle ätit min frukost och cyklat iväg till gymmet för ett danspass men inser att det inte är en bra idé då min hals är en aning svullen och svider.
försöker nu akutkurera mig till i eftermiddag då det är dax för kardiopass på hög nivå.
det ekar bara i skallen att man inte ska träna med halsont!
får bara hoppas att det blir bättre.

har förutom min morgongröt med tillbehör skakat ihop en proteinshake för annars tror jag att mina muskler förtvinar.
nu väntar jag på att min airbourne ska bubbla färdigt i glasset så jag kan bli frisk och kry!

vet inte om min kropp är lite förkyld eller om det är det halsonda som lurar mig att tro att jag känner mig lite mer slö och pynklig.
vill inte ens köra ett pilatespass..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0