onsdagsförmiddag - rätar upp mig

tränade inte på hela dagen igår!
kom hem från min sista dag på det stället.
kändes som pricken över i när jag gick därifrån, att inte ens få ett tack eller va fan som helst.
visst kommer jag vara kvar på ett sätt men ändå inte i den tjänsten.
kände mig tom, värdelös och oönskad när jag stod och väntade på bussen hem.
så hade ingen energi när jag kom hem.

somnade från och till i soffan och åt onyttigt.

därför steg jag upp idag, tog mig en protteshake med lite kokos och drog till gymmet.
lite funktionell träning.

fick höra att jag hade bra teknik.
har svårt att ta åt mig.
kom hem och åt havregrynsgröt med kokos, kanel och minimjölk. tyvärr några mackor oxå. en kaffe.

vill ut och springa, men har ont i benhinnorna och känner nu att knäna känns lite trötta. kanske bara inbildning.

ska straxt iväg och jobba på stället som jag ska befinna mig hela sommaren när alla andra är lediga.
men jag är glad att ha jobb.
lite förvirrad och så hur jag ska hinna med min träning dock.



Kommentarer
Postat av: ami

du gör som du vill, men glöm inte att jag jobbar för att få alla att inse att man är vacker i olika storlekar, på olika sätt som vi är som människor och alla ska bli accepterade :)

2012-05-30 @ 13:10:47
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0