måndagskväll - efter träning innan läggdax

hade ett härligt sträcka ut-pass!
det var varmt i salen så svetten rann redan efer första låten men det var så skönt att komma in i positionerna och verkligen sträcka ut och komma djup.
några gnäller för att det är för varmt men dom fattar väl inte vilka fördelar värmen har. tycker jag. bara man dricker vatten emellan så har jag inte ont av det.
jag hade så gärna velat testa bikramyoga!
yoga i 40 graders värme!

mitt jobb idag gick bra och många verkade nöjda.



så min styrketräning orkade jag med men hade egentligen velat lägga på mer vikt på stången.
men körde i alla fall hela vägen!!

nu borde jag gå och lägga mig.
det är upp tidigt imorgon för att jobba.
tredje sista passet att jobba på det stället. men det känns som det är 300 kvar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0