lördagsförmiddag - matprat av en tjockis

jag försöker intala mig att jag tog ett bra matbeslut igår.
när jag kom hem igår efter jobbet så hade jag helst av allt bara velat äta vad som helst och sedan få upp det igen.
men icke!
jag gjorde mig lite gröt med äpple och gick därefter och la mig.
detta gjorde att jag inte vaknade med ett tomt hål i magen och kunde då sätta igång med min yogalates utan problem, hade jag bara hunnit/stigit upp tidigare hade jag tagit en pw innan oxå.

jag försöker i alla fall intala mig att detta var ett bra beslut även om huvudet skriker att jag är en djävla tjockis som äter som en gris..

jag fösöker att inte äta så himla mycket som jag gör.. beundrar människor som lyckas att inte smälla i sig massa mat bara för att man tränat. jag vill ha den självdisciplinen!

vet inte om man fattar något av detta..


Kommentarer
Postat av: fd

ja,asså jag tackar nej till jobb för att kunna träna så jag ska träna faktiskt....ska spela fotboll....:) så det är mina planer :) vad jobbar du med?

2012-05-05 @ 17:10:14
URL: http://fighteveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0