fredagsförmiddag - cykelpass check yoga straxt

när väckarklockan ringde 6.05 var den första tanken som kom upp, att jag skiter i det här och sover vidare.
jag tog mitt förnuft till fånga.

på med träningskläderna, drack en kopp espresso och åt några cashews för att döva hungern.
och så iväg till cykelpasset!!
tyckte nog allt att jag körde på bra.

straxt ska jag äta mellis innan jag ska iväg på yoga innan jag ska jobba.


känner att jag tappat lite av pilatesen. tiden har inte velat klaffa.
sedan så är det inte så stor idé att köra pilates med mycket träningsvärk i magen.

sedan så har jag lite andra projekt som kommit i vägen.
har nu två andra träningsformer som jag måste fixa ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0