torsdagsförmiddag - efter psyk

hemkommen från psykbesök.
som jag skrev tidigare så skulle jag tillbaka till läkaren som var den första läkaren jag träffade på psyk.
det var såå längesedan.
hon är en fin människa. hon ställde inte dom typiska psykfrågorna. hon lyssnade trots att jag knappt hade något att säga.
kvinnan i receptionen är trevlig oxå.
dock en enerverande man i manchesterbyxor som gick fram och tillbaka säker tio gånger under tiden jag satt utanför läkarens dörr i korridoren. manchesterbyxorna gjorde ifrån sig ett svischgnisslandeljud när mannen gick med raska steg förbi, om och om igen. kände hans sneglande blick på mig. vid ett tillfälle gav jag honom titta-under-luggen-blicken för att markera något som jag inte är riktigt säker på vad jag ville markera.

själva läkarbesöket resulterade i oförändrad medicinering och två remisser ska skickas.
så får jag se vad som händer med dessa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0