tisdagmorgon - håll om mig med lite värme tack..

då är jag här och är olydig igen.
tillbaka på jobbet och jag känner mig som en främling.
otillräcklig och oduglig.

skulle vilja skriva så mycket men är för paranoid, världen är liten.

ska slita ut mig med ett pass till idag. för att jag vill hjälpa dom jag tycker om.

sedan blir det nog allt lite vila ifrån styrkedelen och mer fokus på kondition.
fram med grapevine och steptouch samt fettförbränning.
överväger hela tiden att smygskaffa en våg, trots att jag vet att den varken kommer glädja mig eller för den delen tala sanning.
så det blir nog inget med det.

ska ta tag i jobbansökning ikväll tillsammans med älskling som får hindra mig från att få psykbryt i skrivandet.



Kommentarer
Postat av: hanna

Tänk på att du tränar mycket och har muskler och därför kanske väger mer fastän du är smal. Kram!

2012-03-27 @ 18:36:55
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0