söndagsmorgon - alldeles för tidigt

igår vart det lite jobb och efter det passade jag på att köra ett pass zumba.
kände mig smått efterbliven emellanåt men jag rörde mig i alla fall.

skulle sett gladiatorerna men somnade mitt i programmet innan klockan nio, så det kan vara därför jag vaknat nu och inte kan somna om.

imorgon är det ny vecka.
får antagligen beskedet på mailen imorgon, hoppas.
kanske får en tid av psyk? ingen aning vad dom sysslar med. dom hade ju möte i måndags. jag orkar egentligen inte med psyk, orkar inte lägga ned tid i mitt eget tillfrisknande?

or just move your ass..


Kommentarer
Postat av: hanna

Vad är det för besked du ska få (om jag får fråga)?

2012-03-04 @ 15:43:13
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: justtobefit

det är minst sagt inte enkelt när livet är svårt....

2012-03-07 @ 21:04:10
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0